Logo A-TEAM.jpg

Hints

 

Op deze pagina staan voor elke puzzel een aantal hints en de oplossing. Als u vast zit, kunt u deze raadplegen. Het raadplegen van hints vermindert de score (zie score formulier). Het spreekt vanzelf dat u er ook voor kunt kiezen om zonder punten te spelen.

In volgorde van wandelen.

A) WHSE OPWARMERTJE (wit mapje)

  1.  Het ontbrekend getal vinden.

  2.  De code van het wit mapje.

B) DE MARIA ROUTE (geel mapje + blauw slot borstel)

  3.  Code geel mapje: tip.

  4.  De code van het geel mapje.

  5.  Hoe werkt de maria-route?

  6.  De juiste huisnummers bij de kappelletjes

  7.  De code van het blauwe slot.

C)  C. TANGHE (zwart mapje + groen slot borstel)

  8.  Code zwart mapje: tip.

  9.  De code van het zwart mapje.

10.  wat moet je met de transparanten doen?

11.  Extra tip.

12.  Oplossing.

D) DE STADSWACHT  (rode slot borstel)

13. Zatte Zulma's tekst.

14. Oplossing.

E) SCHOENEN KNOPEN VOOR BEGINNERS (bruin slot borstel)

 15. Een beetje extra uitleg.

 16. Oplossing.

F) FAKENEWS (geel slot borstel)

17. Een voorbeeld.

18. De vier artikels

19. De kleuren vinden

20. De vier kleuren.

21. Oplossing

 

G) TWEE KEER GOED GEKEKEN (Master lock)

22. Een verduidelijking van de foto.

23. Oplossing.

DE BORSTELCODE ONTCIJFEREN

24. De volgorde van de stukken

25. Hoe moet je de code lezen?

26. De code op schaal.

27. De eerste twee woorden.


 

28. De oplossing.