top of page
Logo A-TEAM.jpg

Hints

 

Op deze pagina staan voor elke puzzel een aantal hints en de oplossing. Als u vast zit, kunt u deze raadplegen. Het raadplegen van hints vermindert de score (zie score formulier). Het spreekt vanzelf dat u er ook voor kunt kiezen om zonder punten te spelen.

​In volgorde van wandelen.

​

A) WHSE OPWARMERTJE (wit mapje)

​

  1.  Het ontbrekend getal vinden.

  2.  De code van het wit mapje.

​​

B) DE MARIA ROUTE (geel mapje + blauw slot borstel)

​

  3.  Code geel mapje: tip.

  4.  De code van het geel mapje.

  5.  Hoe werkt de maria-route?

  6.  De juiste huisnummers bij de kappelletjes

  7.  De code van het blauwe slot.

​

C)  C. TANGHE (zwart mapje + groen slot borstel)

​

  8.  Code zwart mapje: tip.

  9.  De code van het zwart mapje.

10.  wat moet je met de transparanten doen?

11.  Extra tip.

12.  Oplossing.

​​

D) DE STADSWACHT  (rode slot borstel)

​

13. Zatte Zulma's tekst.

14. Oplossing.

​

​

E) SCHOENEN KNOPEN VOOR BEGINNERS (bruin slot borstel)

​

 15. Een beetje extra uitleg.

 16. Oplossing.

​​

F) FAKENEWS (geel slot borstel)

​

17. Een voorbeeld.

18. De vier artikels

19. De kleuren vinden

20. De vier kleuren.

21. Oplossing

 

​

G) TWEE KEER GOED GEKEKEN (Master lock)

​

22. Een verduidelijking van de foto.

23. Oplossing.

​

DE BORSTELCODE ONTCIJFEREN

​

24. De volgorde van de stukken

25. Hoe moet je de code lezen?

26. De code op schaal.​

27. De eerste twee woorden.

​
 

28. De oplossing.​

​

bottom of page